ابراهیمی: پرسپولیس نباید درگیر حاشیه‌ شود/ گل اول را بزنیم کار استقلال تمام است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تاجیکستان در بازی برابر پرسپولیس به‌دنبال گل نخوردن است و این کار را سخت می‌کند اما اگر گل اول را بزنیم کار آنها تمام است.

ناصر ابراهیمی دوشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط پرسپولیس قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان اظهار کرد: تیمی که صحبت از قهرمانی و اقتدار می‌کند نباید خود را درگیر حاشیه کند. از سویی دیگر نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت چراکه همین تفکر می‌تواند ضربه سختی به پیکره یک تیم بزند و یحیی گل‌محمدی و شاگردانش باید همه بازی‌ها را به یک چشم نگاه کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال جمع‌وجور شدن است و بازیکنان هر روز بهتر می‌شوند. البته تیم مشکلاتی دارد که باید زودتر حل شود از جمله اینکه در حفظ توپ و انتقال آن با برنامه و تفکر نیازمند کار بیشتر هستیم و به نظر می‌رسد تیم برای برنامه‌های هجومی خود هنوز به کمال نرسیده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در زمین فوتبال سیستم بازی نمی‌کند و بازیکنان و عملکرد آنها در زمین، سرنوشت بازی را مشخص می‌کند، گفت: بازی کردن با یک مهاجم چندان منطقی نیست و پرسپولیس باید با تعداد بیشتری روی دروازه حریف ظاهر شود. بازیکنان باید در طول ۹۰ دقیقه نسبت به وظایف و شرح مسئولیت خویش آگاه بوده و بدانند که کادر فنی از آنها چه انتظاری دارد. در سیستم دفاعی هم مشکلاتی دیده می‌شود که باید حل شود اما به نظر نمی‌رسد در این بازی با توجه به شناختی که از استقلال تاجیکستان داریم، مشکلی برای ما ایجاد شود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس به دفاع بسته و تمرکز بازیکنان استقلال در بازی برابر پرسپولیس هم پرداخت و اضافه کرد: این امکان وجود دارد که آنها با تمرکز و تعداد بیشتر بازیکنان خود در منطقه دفاعی به دنبال آن باشند تا گلی را دریافت نکنند که در این صورت باید برنامه‌ای خاص برای این کار در نظر داشت اما اگر گل اول را بزنیم کار به مراتب راحت‌تر خواهد شد و با بازشدن دفاع آنها پرسپولیس می‌تواند به گل‌های بیشتری هم دست یابد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان سه شنبه-دوم‌آبان- از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. پرسپولیس با ۳ امتیاز بعد از النصر ۶ امتیازی در جایگاه دوم است و نماینده تاجیکستان با یک امتیاز در کنار الدحیل در رده چهارم قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha