۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85265924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی و تجهیز ۶ نقطه پرخطر مناطق آبی خوزستان

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85265924
شناسایی و تجهیز ۶ نقطه پرخطر مناطق آبی خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به شناسایی و تجهیز ۶ نقطه پرخطر مناطق آبی خوزستان اشاره کرد و گفت: این اقدام به منظور کاهش آمار غریق در استان موثر است.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع نجات غریق، باید از تمام ظرفیت های استان برای کاهش آمار غریق بهره برد.

وی به ورود هیات‌های شنا و نجات غریق خوزستان برای کاهش آمار غرق شدگی در سواحل و اماکن آبی استان تاکید کرد و افزود: آمار غرق شدگی در استان از سال ۹۸ تاکنون کاهشی بوده به گونه ای که در سال گذشته ۹۸ غرق شدگی داشتیم همچنین در سه ماهه اول امسال نیز ۴۸ مورد به ثبت رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدواریم با تجهیز ۶ نقطه پرخطر استان، در ایام نوروز و تابستان سال آینده آمار غرق‌شدگی در سواحل استان به صفر نزدیک شود.

وی در بخش دیگری از این نشست افزود: رای اعتماد حداکثری، قطعا مسئولیت آقای جشان زاده را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم به حق و حقوق ناجیان غریق بیشتر رسیدگی شود.

بنی تمیم در ادامه با اشاره به یک هزار و ۲۵۰ باشگاه ورزشی در استان گفت: لازم است که توجه بیشتری به باشگاه ها شود زیرا بار عمده ورزش استان بر دوش آنها است.

وی افزود: عملکرد تمامی هیات های ورزشی به خوبی رصد می شود و قطعا به هیات های کم‌کار تذکر لازم داده خواهد شد.

گفتنی است مجمع انتخاب رییس هیات نجات غریق خوزستان روز شنبه برگزار و جشان زاده به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha