استاندار: استان یزد مصمم به تحقق راهبردهای مورد نظر در انتخابات است

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: برگزاری صحیح انتخابات با حضور حداکثری مردم و تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب ، مصداق عمل صالح است و در استان عزم جدی برای تحقق چهار راهبردِ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات وجود دارد.

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز شنبه در نشست نشست مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت استان که به منظور بررسی اقدامات و ارائه گزارش فعالیت های این ستاد برگزار شد، افزود: انتخابات یکی از بزرگترین رویدادهایی است که حضور حداکثری و توجه ویژه مردم و برگزاری مناسب و صحیح در آن باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: مردم سالاری دینی یکی از نعمت های بزرگ الهی است و این نعمت در سایه ولایت مطلقه فقیه و راهبردهای امامین انقلاب محقق شده و با برگزاری خوب انتخابات، می توان شکر بخشی از این نعمت را به جای آورد.

استاندار یزد گفت: ستاد اجرایی انتخابات هیچ‌گونه دخالتی در امر نامزدها ندارد و این ستاد وظیفه پشتیبانی و فراهم کردن سخت افزار انتخابات و زمینه سازی جهت حضور حداکثری مردم را بر عهده دارد و بر اساس قانون انجام وظیفه خواهد نمود.

فاطمی ادامه داد: بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه های امید آفرین برای ایجاد رضایتمندی عمومی باید در دستور کار قرار داشته باشد و از سوی دیگر صیانت از انتخابات و گزینش افراد با اهلیت برای انتخاب مردم، جزو اصلی ترین وظایف شورای نگهبان است.

وی افزود: هر چند شورای نگهبان همواره مورد تخریب دشمن قرار داشته اما در طول ۴ دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این ماموریت را به بهترین شکل ممکن انجام داده است و طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) همان‌جایی را که دشمن تخریب می‌کند، نقطه قوت نظام است و باید همان‌جا را تقویت کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

استاندار یزد همچنین امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت:برنامه های مرتبط با حوزه جوانان باید شامل همه حوزه ها باشد و فقط تسهیلات و اشتغال مطرح نشود بلکه حوزه سلامت نیز بسیار با اهمیت است و نیاز به برنامه ریزی بیشتر دارد.

فاطمی افزود: در این ستاد  باید به همه موضوعات جوانان پرداخته شود و به ویژه حوزه سلامت جوانان که در سه بعد جسمی ، روان  و معنوی است باید توجه شود .

وی ادامه داد: مهم ترین و زیر ساختی ترین حوزه سلامت جوانان نیز  سلامت معنوی است که سلامت جسم و  روان را  نیز صیانت می کند .

فاطمی ادامه داد:  حوزه جوانان فوق العاده مهم است و با توجه به همراه شدن با ورزش ، نباید از این بخش غفلت صورت گیرد  . 

وی افزود:  موضوعات جوانان بسیار فراتر است و ۱۳ اولویت را در حوزه جوانان داریم که  یکی از این اولویت ها اوقات فراغت است که ۱۰ جزو دارد و یکی از اجزای آن ورزش است و سند توسعه فرابخشی امور جوانان این فانون را مشخص و برای اجرا  ابلاغ کرده است . 

فاطمی اظهار داشت: مسئله جوانان از مهم ترین مسائل کشور است و باید شخص مدیران در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان حضور داشته باشند و نباید به عنوان یک جلسه کم اهمیت تلقی شود و  از مدیران توقع داریم شخصا در این جلسه حضور یابند.

زهیر حاجی حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست گفت: استان یزد در شش ماهه اول سال گذشته به عنوان استان برتر در برگزاری ستاد  ساماندهی امور جوانان انتخاب شده اما در بخش شهرستان ها رتبه سوم کشور را داریم که به دلیل عمکرد ضعیف برخی از فرمانداری هاست  .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha