۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85266044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع زنان پاکستانی در دفاع از نبرد فلسطینی‌ها علیه اسرائیل برگزار شد

اسلام‌آباد - ایرنا - اجتماع بزرگ زنان پاکستانی در شهر «کراچی» در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار و شرکت کنندگان با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل حمایت کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، راهپیمایی ضدصهیونیستی بانوان پاکستانی به اهتمام بنیاد حمایت از فلسطین در منطقه "نمایش" در شهر کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

بانوان فعال در حوزه‌های سیاسی، مذهبی، فعالان مدنی، اساتید دانشگاه و دانشجویان دختر در این اجتماع با ابراز همبستگی با فلسطین، علیه اسرائیل و آمریکا شعار سردادند.

سخنرانان با ادای احترام به شهدای مقاومت فلسطین‌، از عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی حمایت و گفتند: فلسطینی‌ها از حق مشروع برای نبرد علیه اشغالگران صهیونیست و دفاع از خود برابر تهاجم این رژیم برخوردار هستند.

اجتماع زنان پاکستانی در دفاع از نبرد فلسطینی‌ها علیه اسرائیل برگزار شد

«صابر ابو مریم» دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان در سخنانی در اجتماع هواداران فلسطین، اظهار داشت: امروز جهان غرب و حامیان رژیم نامشروع صهیونیستی از عملیات رزمندگان فلسطین وحشت زده‌اند.

وی خواستار تحریم‌های سیاسی و اقتصادی کشورها علیه اسرائیل شد و افزود: طوفان الاقصی یک واکنش طبیعی و مشروع فلسطینی‌ها علیه بیش از هفت دهه اشغال نامشروع و جنایات اسرائیل است.

خانم «ام رباب» از حزب تحریک انصاف پاکستان نیز در این مراسم گفت: مردم پاکستان متعهد به حمایت قوی از ملت مظلوم فلسطین هستند و ما هرگز در قبال تهاجم و اشغالگری اسرائیل ساکت نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: سازمان‌های جهانی حقوق بشر به ویژه سازمان ملل به مسوولیت خود برای دفاع از مردم فلسطین و اجرای قطعنامه‌های مرتبط با تشکیل کشور مستقل فلسطین عمل کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه توسط بمب افکن های اسراییل، آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha