رویکرد محرومیت زدایی بسیج بارقه های امید در روستاها را زنده کرده است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیجیان را پرچم داران امید در جامعه دانست و گفت: فعالیت‌ها و رویکردهای محرومیت زدایی بسیج بارقه‌های امید را در دل مردم و به ویژه روستاها و مناطق محروم زنده کرده و بسیج امروز در قلوب ملت ایران جا دارد و توانسته به عنوان یک الگو در کشور نقش آفرینی کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر دوشنبه در آیین بازدید از فعالیت های پایگاه های بسیج محلات افزود: به برکت حضور و نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در کشور امروز شاهد درخشش بسیج در عرصه‌های مختلف و این مایه دلگرمی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف در امتداد همان رسالت رزمندگان دفاع مقدس و رشادت‌ها، فداکاری‌ها و حماسه آفرینی‌های ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

سردار کریمی ادامه داد: بسیج امروز در بدنه و متن مردم حضوری فعال و اثرگذار دارد و در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ فرصت و لحظه ای دریغ نمی کند و فلسفه وجود بسیج حمایت از مستضعفان و با مردم بودن است.

سردار کریمی اضافه کرد: هم اینک رویش جدیدی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های این قشر از جامعه را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: حضور بسیج برای تحقق محله های اسلامی برکات فراوانی دارد و این حضور و فعالیت بسیج در محله ها و مساجد اعتماد به نفس در میان نوجوانان و جوانان را افزایش می دهد و مسیر پیشرفت جامعه را هموارتر خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: به فضل الهی و به برکت حضور نوجوانان و جوانان و بسیجیان در عرصه های مختلف دشمن در میدان جنگ ترکیبی شکست خورده است و در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی در کشور و تلاش برای تحقق محله های اسلامی با نقش آفرینی بسیج استقلال، پیشرفت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد و به طور قطع موفقیت ها در کشور با بسیج مردمی و حضور و مشارکت مردم محقق می شود.

سردار کریمی با تقدیر از فرمانده سپاه محلات و بسیجیان پاسداران این شهرستان در راستای تحقق محله اسلامی و فعالیت های قرارگاهی گفت: شهرستان محلات با وجود بسیجیانی پیشتاز و فعال در فعالیت‌های بسیج اقدام های قابل توجهی انجام داده و فعالیت‌های آنها دلگرم کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha