تجمع " مرهم برای غزه " در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- تجمع امدادگران، کادر بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تحت عنوان "مرهم برای غزه" روز یکشنبه در شهرکرد به منظور حمایت از مردم بی دفاع غزه و ابراز همدردی با کادر درمان و نیروهای امدادی فلسطینی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه بروجن مساله کشتار مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین را رسوایی بزرگ برای صهیونیست‌ها دانست و گفت: حمله به بیمارستان المعمدانی ماهیت واقعی و چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد و همین موضوع جهان را علیه این رژیم منحوس متحد کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمد احمدی روز یکشنبه در این تجمع افزود: جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه نشان می‌دهد که این رژیم کودک‌کش مرگ خود را باور کرده و برای اینکه خود را حفظ کند دست به هرکاری می‌زند.

وی با اشاره به تاثیر بالای طوفان الاقصی و ضربه‌ شدیدی که به رژیم صهیونیستی وارد شد، تصریح کرد: پس از آن صهیونیست‌ها برای پنهان کردن این غافلگیری دست به هر جنایتی زدند اما به زودی این رژیم غاصب از روی کره زمین محو می‌شود چرا که خداوند از ظالمان انتقام می‌گیرد.

امام جمعه بروجن یادآور شد: امروز تمام آزادگان جهان در اروپا و آمریکا و کشورهای دیگر جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی خروشیده‌اند.

احمدی در ادامه یادآور شد: بی‌تفاوتی نسبت به فلسطین انسان را از انسانیت ساقط می‌کند از همین رو باید قاطعانه در برابر این جنایت‌ها ایستاد و نسبت به این حوادث دردناک و حزن‌آور واکنش نشان داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جنایات خود را به مدیریت، سیاستگذاری و همراهی آمریکای جنایتکار انجام می‌دهد، اظهار داشت: همه جهان به این موضوع واقف هستند و نسبت به آن بیزاری می‌جویند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به غزه

تجمع " مرهم برای غزه " در شهرکرد برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری نیز در این تجمع اعتراضی با اشاره به راه‌اندازی پویش کمک به مردم غزه در قالب کمک‌های مادی و همچنین ثبت‌نام نیروهای امدادی برای اعزام به فلسطین، تصریح کرد: امید است مسیرها زودتر بازگشایی شود تا کمک‌های جمع‌آوری شده به دست مردم بی‌پناه غزه برسد.

مسعود مثنوی ادامه داد: تاکنون یک کادر امدادی و درمانی و یک محموله کمک‌های مردمی از سوی هلال‌احمر جمهوری اسلامی به غزه ارسال شده است و مردم استان نیز در این خصوص فعال بوده و کمک‌ها در حال جمع‌آوری است.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

پس از این جنایت اقشار و گروه‌های مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری به دفعات برای همدردی با مردم بی‌پناه و مظلوم غزه دست به تجمع اعتراضی زدند

تجمع " مرهم برای غزه " در شهرکرد برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha