نماینده مجلس: عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد

شهرکرد – ایرنا - نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: نیروهای مقاومت درعملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی را تحقیر و قدرت پوشالی آن‌ها را به جهانیان اثبات کرد.

قدرت‌الله حمزه شلمزاری روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: قدرت ارتش رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آن‌ها درعملیات طوفان الاقصی زیر سوال رفت و امروز کشورهای استکباری در تلاش برای نگه داشتن جنازه این رژیم غاصب هستند.

وی اظهار داشت: ۷۵ سال است که استکبار جهانی این غده سرطانی را در قلب کشورهای اسلامی قرارداده و قبله اول مسلمانان به محل تاخت و تاز تبدیل شده است.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: تاریخ نشان می‌دهد کشورهای عربی در جنگ‌های مختلف با رژیم صهیونیستی شکست خورده و بخشی از خاک خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: مهمترین پیام حمله طوفان الاقصی وحدت، جهاد و کمک به مظلومان است.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: سال‌ها است که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مردم و مسوولان را با میز مذاکره و سازش فریب داده‌اند و بسیاری از ملت مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه به شهادت رسیدند و دنیا نیز متوجه نشد.

به گفته حمزه شلمزاری امروز با تشکیل هسته‌های مقاومت و حزب الله و حمله‌های دقیق و حساب شده آن‌ها بازنده اصلی این نبرد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: کشتارزنان و کودکان بیگناه فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی سرپوشی است برای پنهان کردن شکست سنگین این رژیم غاصب است و به طور یقین تاریخ این جنایت را فراموش نخواهد کرد.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با بیان اینکه نیروی مقاومت تنها ۱۰ درصد توان خود را به نمایش گذاشته است گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه می‌کنند که برای خسته کردن مردم و مجاهدان در تلاش هستند این جنگ را به جنگ فرسایشی تبدیل کنند.

وی یادآور شد: ملت فلسطین درعین مظلومیت با صبر و حوصله‌ای که دارند مقتدرهستند و کشتن زنان و بچه‌های مظلوم و بی‌گناه با بمب‌های پیشرفته فسفری و موشک‌هایی که از فاصله‌های زیاد شلیک می‌شوند هنر نیست.

حمزه شلمزاری با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و جنوب لبنان و حمله نیروهای مقاومت یمن به ناوهای آمریکایی در دریا گفت: امروز نیروهای مقاومت مقتدرانه و با صلابت در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایستاده است.

وی با اشاره به مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی طی ۷۵ سال گذشته افزود: هرچند در این جنگ نیز درتلاش هستند با استفاده از توان و امپراطوری رسانه مظلوم نمایی کنند اما حمله‌های ددمنشانه و ضد انسانی آنان علیه ملت مظلوم غزه دنیای اسلام و بشریت را بیدار کرد.

حمزه شلمزاری اضافه کرد: یکی از مصیبت‌های کشورهای مسلمان در ۷۵ سال گذشته این بود که برخی افراد خودفروخته و برخی دیگر از قدرت رژیم صهیونیستی در هراس هستند درحالی که اگر این کشورها تنها یک هفته نفت را بر اسرائیل ببندند کار این رژیم تمام می‌شود.

وی با تاکید براینکه امروز اسراییل با توان و امکانات کشورهای اسلامی زندگی می‌کند گفت: کشورهای مسلمان نیازی نیست در مقابل رژیم غاصب اسراییل بجنگند بلکه اگر تنها ملت فلسطین را مورد حمایت خود قرار دهند آن‌ها توان مقابله با این رژیم غاصب را دارند.

حمزه شلمزاری افزود: رژیم صهیونستی با حمله اخیر خود به ملت مظلوم غزه و کشتار زنان و کودکان روی تمام جنایت‌کاران را سفید کرد.

وی در خصوص شکاف بین دولت‌ها و ملت‌های منطقه گفت: سران برخی از این کشورها به دلیل ضعف ایمان و تقوا، هراس از شیطنت استکبار و وحشت بی‌جهت همسو با مردم خود نیستند و با زور و فریب خود را نگه داشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha