شمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس در استان مرکزی به ۷۹ نفر رسید

اراک - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۷۹ نفر تا پایان روز سوم (۲۹ مهر) برای رقابت در ۶ حوزه انتخابیه استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام کردند.

بهنام نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۶ نفر از این تعداد در روز نخست، ۱۵ نفر در روز دوم و ۴۸ نفر در روز سوم نام‌نویسی کردند.

وی بیان کرد: از مجمع ثبت‌نام کنندگان برای ۶ حوزه انتخابی این استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۳ روز گذشته، ۶۸ نفر مرد و ۱۱ نفر زن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: انتظار است شرکت کنندگان در این آزمون سیاسی نسبت به معرفی شماره حساب غیرتجاری برای مناسبت‌های انتخاباتی و معرفی رابط مالی دقت ویژه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

نظری اظهار کرد: فرآیند انتخابات در استان مرکزی به شکل مطلوب در جریان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با یادآوری پیش ثبت‌نام ۹۴۶ نفر در استان مرکزی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز برای ثبت‌نام در این آزمون سیاسی چهار روز دیگر فرصت باقی است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هر کدام یک نماینده در بهارستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha