استخدام ۶۸۴ نیروی انسانی در بیمارستان‌های مازندران در دستور کار است

ساری-ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت: جذب ۶۸۴ نفر در ۴۱ رشته شغلی با اولویت تامین نیروی انسانی برای بیمارستان‌ها و مراکز جدید بهداشتی و درمانی این دانشگاه در دستور کار است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرهاد غلامی روز دوشنبه افزود: جذب این افراد از طریق آزمون استخدامی اخیر وزارت بهداشت که در مازندران در چهار شهرستان ساری، تنکابن، بابلسر و بابل در ۱۶ حوزه امتحانی انجام شد، خواهد بود.

وی با بیان این که، این آزمون در روز جمعه بیست و هشتم مهرماه با حضور ۶ هزار و ۲۸۱ داوطلب برگزار شد، ادامه داد: چهار هزار و ۸۶۱ نفر از ثبت نام کنندگان از بانوان و یک هزار و ۴۲۰ نفر نیز از آقایان بودند.

استخدام ۶۸۴ نیروی انسانی در بیمارستان‌های مازندران در دستور کار است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران خاطر نشان کرد: این دانشگاه در این آزمون استخدامی، اقدام به جذب نیروی انسانی در ۴۱ رشته شغلی با اولویت تامین نیروی انسانی بیمارستان ها و مراکز جدید التاسیس دانشگاه کرد که سهم مشاغل پرستاری در این آزمون ۴۵ درصد از ظرفیت جذب آزمون مذکور است.
وی گفت: بر همین اساس، ۴۵۴ ردیف شغلی ویژه مراکز درمانی، ۱۵۵ ردیف شغلی برای شبکه های بهداشت و درمان و ۷۵ ردیف شغلی مربوط به پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تامین خواهند شد.

غلامی، زمان اعلام نتایج آزمون را پایان آبان ماه جاری اعلام کرد.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۲۶ بیمارستان دولتی، ۱۴ بیمارستان خصوصی به تعداد حدود پنج هزار تخت بیمارستانی، بیش از یک هزار خانه بهداشت و ۴۵۰ مرکز جامع شهری و روستایی دارد و از مجموع سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت استان بیشتر از ۲ میلیون و ۷۰۰هزار نفر زیر پوشش این دانشگاه هستند.

مازندران ۲ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران و بابل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha