۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85267727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهار ۳۴۵ فقره آتش سوزی و نجات ۲۳۴ حادثه دیده در کرج

کرج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: نیروهای عملیاتی این سازمان طی مهر ماه سال جاری ۳۴۵ مورد آتش سوزی را در این کلانشهر مهار و ۲۳۴ نفر حادثه دیده را نجات دادند.

به گزارش ایرنا، محمد یساولی روز دوشنبه نشست با خبرنگاران گفت: در این مدت سه هزارو۴۰۲ نفر ساعت امداد آتش نشانی برای خدمات رسانی به ۵۱۷ حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد:در جریان حوادث مختلف مهرماه کرج ۱۵ نفر مصدوم و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی سامان آتش نشانی کرج ، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۲ با مهار ۳۲ آتش سوزی و ۶۷ حادثه، ایستگاه ۱۰۲ با مهار ۲۳ آتش سوزی و ۳۲ حادثه‌ و ‌ایستگاه ۱۰۶ با مهار ۱۶ آتش سوزی و ۲۹ حادثه به ترتیب عناوین تا سوم را کسب کردند.

یساولی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۸۷ مورد صدور جواز و ۱۹۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.
وی صدور ۲۵ مورد گواهی برای علت آتش سوزی و تعداد ۹۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۲ مورد از دیگر اقدامات برشمرد.

یساولی یادآور شد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی ۱۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، مدارس، ادارات، و داوطلبان با حضور ۱۷ هزارو۲۵۱ کارآموز به مدت ۵۷۶ ساعت با همکاری ۱۵۰ مربی در کرج برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha