۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85267832
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واژگونی پراید در قزوین ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در جاده قزوین - بویین زهرا، محدوده شهرک صنعتی لیا خبر داد و گفت: سرنشین این خودرو متاسفانه جان خود را از دست داد و راننده نیز مجروح و به مرکز درمانی انتقال یافت.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد ذاکری منش در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در جاده قزوین - بویین زهرا، روبروی شهر صنعتی لیا، بلافاصله تیم تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و در بررسی های اولیه در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلیل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحت های وارد شده در دم فوت و راننده خودرو نیز مجروح که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است، افزود: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است تا جایی که سرعت مجاز رانندگان باعث می شود تا آنان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسبی را از خود به واکنش بگذارند و در عین حال نیز شدت تصادف احتمالی آنها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا کند.

توقیف محموله سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک محموله سیگار قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در آزادراه قزوین - زنجان و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در این رابطه اظهار کرد: در پی اعلام خبری از پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل کالای قاچاق، از راه های ارتباطی قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی این استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران استان قزوین، مسیر تردد خودرو حامل قاچاق مورد شناسایی قرار گرفت و تیم های عملیاتی ویژه برای توقف آن اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو حامل محموله قاچاق متوقف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

توقیف سواری بنز قاچاق در بویین زهرا

سردار ابراهیمی در ادامه از توقیف یک دستگاه سواری بنز قاچاق در پارکینگ یکی از واحدهای مسکونی شهرستان بویین زهرا خبر داد.

وی تاکید کرد: به دنبال ارجاع یک پرونده نیابتی از استان گیلان مبنی بر توقیف یک دستگاه سواری بنز قاچاق، به فرماندهی انتظامی بویین زهرا اعلام و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار ابراهیمی یادآور شد: ماموران با بررسی اطلاعاتی، محل نگهداری خودرو در پارکینگ یکی از واحدهای مسکونی شهر بویین زهرا را شناسایی کردند و در نهایت نیز با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خودرو مورد نظر در بازدید انجام شده توقیف و به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: ارزش این خودرو برابر نظر کارشناسان حدود ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha