۲۳ حلقه چاه در اردبیل به کنتور هوشمند و حجمی مجهز شد

اردبیل - ایرنا - مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در راستای کنترل مصرف آب زیرزمینی ۲۳ حلقه چاه متعلق به شهرداری اردبیل در داخل شهر به کنتور هوشمند و حجمی مجهز شد.

به گزارش ایرنا، داور بستام روز دوشنبه در بازدید از چاه‌های اردبیل اظهار کرد: این چاه‌ها که برای مصارف فضای سبز شهر اردبیل در سالیان گذشته حفر شده، به منظور کنترل میزان مصرف و جلوگیری از برداشت بیش از اندازه به کنتور هوشمند و حجمی مجهز شده است.

وی با بیان اینکه در مهرماه سال جاری بیش از ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود و بر روی همه این چاه‌ها کنتور هوشمند و حجمی نصب شد ، افزود: طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده تا پایان سال در این استان ۶۵ حلقه چاه غیرمجاز مسدود و بر روی ۱۶۰ حلقه چاه کنتور هوشمند و حجمی نصب خواهد شد.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با قدردانی از تلاش‌های نیروهای گشت و بازرسی از منابع آب استان اظهار کرد: ۲۲ تیم گشت و بازرسی از منابع آب در استان فعال بوده و از منابع آبی استان صیانت می‌کنند.

وی همچنین از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی استان در راستای انسداد چاه‌های غیرمجاز و حفاظت و صیانت از منابع آب قدردانی کرد.

بستام ضمن ضرورت اجرای طرح‌های اطلاع‌رسانی برای حفاظت و صیانت از منابع آب بیان کرد: طرح سواد آبی و داناب برای روشنگری از وضعیت منابع آب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان مدنظر بخش آب استان اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha