۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85247614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۲ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل مسدود شد

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85247614
۸۲ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل مسدود شد

اردبیل - ایرنا - مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از انسداد ۸۲ حلقه چاه غیرمجاز در این استان در ۶ ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، داور بستام روز چهارشنبه در بازدید از چاه‌های غیر مجاز اردبیل با بیان اینکه در اثر انسداد این چاه‌ها بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب در منابع آبی استان صرفه‌جویی شده است ، افزود: بیش از ۲۵ حلقه از این چاه‌ها در یک ماه اخیر مسدود شده است.

وی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان اردبیل حدود ۷۰ حلقه چاه غیرمجاز نیز در نقاط مختلف استان تا پایان سال‌ جاری مسدود خواهد شد.

بستام افزود: در ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۱۰۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های استان نصب شده و طبق برنامه تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه دیگر نیز نصب خواهد شد.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: در یک ماه اخیر بیش از ۱۵ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌ها در استان نصب شده و برای سه حلقه چاه مجاز نیز تقلیل منصوبات داده شده است.

وی بیان کرد: ۵۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی نیز توسط خود متقاضیان خریداری شده و در ماه‌های آتی بر روی چاه‌ها نصب خواهد شد.

بستام با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در انسداد چاه‌های غیرمجاز اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات حفاظتی و صیانتی از منابع آب استان با قوت بیشتر تداوم خواهد یافت.

وی همچنین تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدیریت مصرف آب را یادآور شد و گفت: اجرای طرح داناب در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول نیز همانند سال‌های قبل هدف‌گذاری شده و مصمم هستیم این طرح را امسال با همکاری آموزش و پرورش استان به‌ شکل بهتری اجرا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha