بخشی از کمک‌های مردمی و بشر دوستانه به مردم غزه وارد بندرعباس شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بخشی از کمک‌های مردمی و بشر دوستانه و همچنین نهادهای مختلف به مردم مظلوم غزه وارد بندرعباس شده و بخش دیگری هم درحال ارسال به این استان برای ارسال به غزه است.

مختار سلحشور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت کامل این کمک‌ها، کالاها در بندرعباس ساماندهی و برای ارسال به غزه آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین جمع‌آوری این کمک‌ها در سراسر کشور هم درحال انجام بوده و هر لحظه بر میزان کمک‌ها افزوده می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان رقم دقیقی از این کمک‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه میزان کمک‌ها پس از ساماندهی و آماده‌سازی کامل برای ارسال اعلام می‌شود، اضافه کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تمامی برنامه‌های خود را برای اینکه بتواند کمک‌های خود را به دست مردم مظلوم فسطین و غزه برساند تنظیم می‌کند.

سلحشور اظهار کرد: امدادگران این استان اعلام آمادگی کرده‌اند درصورت مهیا بودن شرایط برای کمک به مردم غزه اعزام شوند و جمعیت هلال احمر کشور و هرمزگان آمادگی دارد در راستای کمک به مردم فلسطین و غزه همه ظرفیت‌ها را بکار گیرد.

وی ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیستی هیچ‌کدام از اصول و حقوق بین‌المللی را رعایت نمی‌کند و افراد غیر نظامی، کادر درمان، امدادگران و نجات‌گران را هدف قرار می دهد، جهانیان شاهد هستند حقوق بین‌الملل و حقوق بشر به طول کامل توسط رژیم کودک‌کُش صهیونیستی زیرپا گذاشته شده و همه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: این جمعیت پس از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم مظلوم غزه اعلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha