سازمان‌های مردم‌نهاد اردبیل ظرفیت مناسبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ، گروه‌های جهادی، اعضای این سازمان‌ها و گروه‌ها در استان مناسب بوده و از این گروه‌ها در شناسایی ، پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، رضوان باقلاچی روز دوشنبه در نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی اردبیل اظهار کرد: با احصای ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی، مشارکت اعضای آن‌ها برای شناسایی، پیشگیری کنترل آسیب‌های اجتماعی جلب می‌شود.

وی افزود: معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دادگستری استان اردبیل نیز در این خصوص ضمن همکاری با این سازمان‌ها و گروه‌ها، از همکاری آنها برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه همکاری مردم در شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها موثر باشد، شناسایی آسیب‌ها به‌صورت محله‌محور با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد را دارای اهمیت دانست.

در این نشست نمایندگان دستگاه قضایی، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد در خصوص نحوه همکاری برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌صورت مردمی، به ارائه نظر و راهکار پرداختند.

از مجموع ۴۶۰ تشکل دارای پروانه فعالیت هم‌اکنون ۲۱۵ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha