۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85268709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گزارش بارندگی در ۶ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان ثبت شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ۶ ایستگاه هواشناسی این استان شامل نیکشهر ۶.۳، دارکان و آبگاه سه، کشیک و مخت هفت میلی‌متر، قصرقند و سرباز باران ثبت شده است.

محسن حیدری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موج بارشی دوم برای پنجشنبه در شمال و نیمه غربی، جمعه در تمام شهرستانهای سیستان و بلوچستان و شنبه در جنوب فعالیت خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای فردا چهارشنبه در مرکز و غرب سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاک پیش بینی می شود و برای روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی دریا وزش باد، رگبار و رعد و برق انتظار می رود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط و از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و چرای دام در ارتفاعات خودداری شود.

به گزارش ایرنا، پس از ماه‌ها انتظار سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان فعال و بارندگی در برخی از نقاط این استان پهناور که همواره با معضل خشکسالی دست‌وپنجه نرم می‌کند علاوه بر سیراب‌کردن زمین‌های تشنه، زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان را هم مهیا کرد.

بارش بارانی که فضای شهرها را طراوتی بهاری بخشیده و با طغیان رودخانه‌های محلی، فصلی تازه برای زندگی فراهم کرده چرا که روزنه‌ای از امید در بین مردم منطقه بویژه کشاورزان به وجود آورده است.

بارش باران الهی در حالی زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان را فراهم و سفره‌های آب زیرزمینی را سیراب کرد که در برخی از نقاط مانند شهرستان نیکشهر منجر به اختلال در تردد شهروندان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha