جوادی: عدالت ورزشی رعایت شود/ قهرمانان نباید به دنبال تخریب هم بروند

تهران- ایرنا- دارنده چهار طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: قهرمانان ورزش کشورمان برای برافراشته شدن پرچم در میادین بزرگ تلاش می‌کنند و نباید به دنبال تخریب هم بروند.

به گزارش ایرنا، دعوای مجازی قهرمانان کشتی و فوتبال وارد مرحله جدیدی شده و پای برخی از ستارگان رشته‌های دیگر نیز به این دیس و دیس‌بک باز شده است. برخی از این ستارگان نیز با ادبیات نامتعارف به دنبال تخریب رقیب مجازی هستند و گلایه ورزشی را به یک دعوای تمام عیار تبدیل کردند. جنگ مجازی این ورزشکاران بعد از صحبت‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان در خصوص وارد کردن ماشین یکصد میلیاردی شکل گرفت.

ابراهیم جوادی دارنده چهار نشان طلای قهرمانی جهان و برنز المپیک بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ با دعوت از قهرمانان به آرامش به خبرنگار ایرنا گفت: همه ورزشکاران برای برافراشته شدن پرچم ایران در میادین بزرگ جهانی و المپیک تلاش می‌کنند. نباید فرقی برای ما داشته باشد چون همه از یک خانواده به نام ورزش هستیم و یک هدف نهایی داریم. این تقابل اصلا نمی‌تواند برای جوانان و نوجوانان خوب باشد زیرا ورزشکاران ما الگو هستند و رفتار گفتار آنان بر افراد مختلف تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک و بازی‌های آسیایی است و به حق خود نرسیده، باید نگاه به رشته‌ها یکسان باشد. چند رشته مانند کشتی موفق به افتخارآفرینی در المپیک شدند. ورزشکارانی که مدال طلای المپیک گرفتند چه جایزه‌ای دریافت کردند. عدالت ورزشی باید رعایت شود ما نمی‌گوییم که به فلان رشته جایزه یا پاداش ندهند اما حق کشتی را هم بدهند. کشتی همیشه پرچمدار ورزش ایران بوده اما به حق خود نرسیده است.

دارنده نشان برنز المپیک در انتقاد از پاداش به فوتبالیست‌ها گفت: تیم ملی فوتبال ایران سال گذشته به جام جهانی قطر رفت و همه نتایج آن را دیدند اما تمام بازیکنان و حتی نیمکت‌نشینان آن پاداش گرفتند. نتایج تیم ملی را با ژاپن مقایسه کنید تا عملکرد مشخص شود. من می‌گویم گلایه از پاداش حق کشتی‌گیران و قهرمانان این رشته است اما نباید این گلایه سمت و سوی تخریب برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha