۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85268991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان تحصیل می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در زمان حاضر نزدیک پنج هزار دانشجو در این دانشگاه در رشته‌های و مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

"اصغر حاج‌ علی‌اکبری" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شعار دانشگاه پیام نور «آموزش برای همه، همه جا، همه زمان» است، افزود: این دانشگاه از جهت فراهم کردن زمینه تحصیل برای آحاد جامعه، یک دانشگاه منحصر به فرد است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان شامل سه مرکز در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار و ۶ واحد در شهرهای خرمدره، سلطانیه، ماهنشان، زرین آباد(ایجرود)، صایین قلعه و آببر(طارم) است.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان زنجان در ادامه از ورود دانشجویان جدید به دانشگاه و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد غیرحضوری پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

وی گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب واحد غیرحضوری پذیرفته شدگان جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور زنجان تا هفت آبان ماه تمدید شده است.

حاج علی اکبری افزود: دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir با مطالعه صفحه ورودی و با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه، وارد سامانه آموزشی شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha