۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85420078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه پیام نور زنجان شدند

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: ۸۰۰ دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در هفت مرکز و واحد این دانشگاه پذیرفته شدند.  

رویا کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شیوه آموزش باز و ترکیبی دانشگاه پیام نور و هماهنگی و انطباق آن با نحوه زندگی مردم از مهمترین دلایل افزایش اقبال قشرهای مختلف مردم به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.
وی با بیان اینکه در زمان حدود ۶ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان تحصیل می کنند، ادامه داد: رشد ۱۸ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته، نشانگر افزایش اعتماد و تداوم اقبال و استقبال مردمی از تحصیل در این دانشگاه است.
رییس دانشگاه پیام نور زنجان یادآور شد: فرآیند اطلاع رسانی برای پذیرش داوطلبانی که در مراکز و واحدهای استان زنجان پذیرفته شده اند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
کرمی همچنین اظهار داشت:ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.
وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت گلستان در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه اعلام شده در صفحه اول سایت وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
کرمی همچنین یادآور شد: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از ۱۵ تا ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ تا ۲۶ فروردین خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha