۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85269087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز جامع سلامت شهر "ایمان آباد" ازنا بهره برداری شد

خرم آباد - ایرنا - مرکز جامع سلامت شهری و روستایی " ایمان آباد " ازنا سکوند روز سه شنبه با حضور مسوولان استان لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی ایمان آباد ازنا در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این طرح با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده جهت ساخت و تجهیز از محل منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ردیف های استانی و مساعدت بنیاد برکت بهره برداری شد.

دکتر بهرام دلفان اظهار داشت: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی ایمان آباد ازنا هفت هزار و ۶۶۵ نفر را در قالب ۱۰ خانه بهداشت و ۴۰ روستای اقماری تحت پوشش قرار داده است.

مرکز جامع سلامت شهر "ایمان آباد" ازنا بهره برداری شد

وی ادامه داد: این مرکز جامع سلامت دارای بخش های دندانپزشکی، واحدهای بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، مامایی، داروخانه، رادیولوژی و ۲ مطب پزشک و اورژانس است.

وی تاکید کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۰۵ طرح بهداشتی درمانی از سال گذشته در این استان در حال انجام بوده که طی امسال تعدادی از این طرح ها نیز بهره برداری شده است و اکنون ۸۵ طرح بهداشتی درمانی در سطح استان با اعتبار ۲۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

دلفان گفت: در حال حاضر ۱۷ بیمارستان دانشگاهی، سه بیمارستان تامین اجتماعی، پنج بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان ارتش در سطح استان با ظرفیت ۲ هزار و ۸۰۰ تخت فعال هستند که از این مجموع ۲ هزار و ۳۰۰ تخت دارای ضریب اشغال ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha