چرفچنکو: منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستیم/ موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستیم، مردم ما در تاجیکستان مهمان نواز هستند اما آنچه در طول بازی می‌گذرد در میدان مشخص می‌شود.

به گزارش ایرنا، ایگور چرفچنکو در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که با شکست دو صفر استقلال تاجیکستان همراه بود، اظهار داشت: می خواهم به پرسپولیس تبریک بگویم. بازی خیلی خوبی بود. شانس‌های خوبی داشتیم اما موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد. هنوز چند بازی دیگر در پیش داریم و می‌توانیم در بازی‌های آینده به موفقیت برسیم. منتظر پرسپولیس در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان خواهیم بود.

وی در پاسخ بهسوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه، گفته بودید که منتظر پرسپولیس هستید که به تاجیکستان بیاید، آیا منتظر انتقام گرفتن از این تیم هستید؟ گفت: منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستیم، مردم ما در تاجیکستان مهمان نواز هستند اما آنچه در طول بازی می‌گذرد در میدان مشخص می‌شود.

سرمربی استقلال تاجیکستان در پاسخ به اینکه از دست دادن پنالتی چقدر در نتیجه بازی تاثیرگذار بود گفت: در فوتبال همه توپ‌ها قرار نیست به گل تبدیل شود، من بین دو نیمه هم با بازیکنان حرف زدم اما قرار نیست که همه موقعیت‌ها به گل تبدیل شود.

چرفچنکو در مورد عملکرد وحدت هنانوف به عنوان بک بازیکن تاجیکستانی در پرسپولیس گفت: من تمرکزم روی بازیکنان خودم بود و در مورد بازیکنان آنها از سرمربی پرسپولیس سوال بپرسید.

جوزف‌اوکورو بازیکن نیجریه استقلال تاجیکستان هم که در نشست حاضر شده بود، گفت: در فوتبال بعضی روزها پیروز هستید و بعضی روزها نیز شکست می‌خورید، باید برای بازی‌های پیش روتلاش کنیم، می‌توانستیم بهتر از موقعیت‌های بدست آمده استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha