بیرانوند: جلوی این هوادار، راهی جز برد نداشتیم

تهران- ایرنا- سنگربان پرسپولیس گفت: امیدواریم در بازی برگشت هم بتوانیم استقلال تاجیکستان را شکست دهیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان گفت: خدا را شکر می کنم. بازی خیلی خوبی بود. به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. در دقیقه ۳ بازی یک پنالتی به حریف دادیم که می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد. خدا را شکر توانستم ضربه حریف را مهار کنم. باید بگویم هر اتفاق خوبی که برای من در پرسپولیس رخ می‌دهد بخاطر انرژی مثبتی است که هواداران می‌فرستند.

وی افزود: بازی جانداری را در نیمه دوم شروع کردیم و کامل بازی در اختیار ما بود. من دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم. قبل از بازی به بچه‌ها گفتم هیچ راهی جز برد و کسب سه امتیاز نداریم تا آن را به هواداران تقدیم کنیم مخصوصا بانوان عزیز که امروز در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم حضور آنها همینطور ادامه داشته باشد. من اگر کاری کرده‌ام و پنالتی را گرفتم بخاطر انرژی بود که آنها برای من فرستادند. تشویق این هواداران باعث شد تا پنالتی را بگیرم. همین‌گونه از ما حمایت کنید.

سنگربان پرسپولیس اظهار داشت: در بازی برگشت قطعا کار سختی خواهیم داشت. همه دیدند چقدر این تیم سخت گل‌ می‌خورد و خوب بازی می‌کند. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم این تیم را شکست دهیم و با ۳ امتیاز به ایران بازگردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha