دلیل تعویض کنعانی‌زادگان و رفیعی مشخص شد؛ دعوای ستاره‌های پرسپولیس از چشم یحیی دور نماند

تهران- ایرنا- با شروع نیمه دوم بازی پرسپولیس و استقلال، دو ستاره سرخ‌پوشان تعویض شدند.

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس ایران در حضور ۳۵ هزاری نفری هواداران خود در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست دهد تا ۶ امتیازی شود و امید خود را برای صعود از این گروه زنده نگه دارد.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی در آغاز نیمه دوم رخ داد در جایی که مهدی ترابی و سینا اسدبیگی به جایی محمدحسین کنعانی زادگان و سروش رفیعی وارد میدان شد. این اتفاق درحالی رخ داد که کمتر هوادار پرسپولیسی توقع داشت این دو بازیکن با شروع نیمه دوم تعویض شود و همین موضوع باعث ایجاد برخی از گمانه‌زنی‌ها در خصوص تعویض این دو بازیکن شد که مهم ترین آن مصدومیت احتمالی دو بازیکن بود.

پیگیری‌ها انجام شده مشخص شد دلیل تعویض این دو ستاره پرسپولیس موضوع دیگری بوده است. در واپسین دقایق نیمه نخست بازی درحالی که محمد عمری قصد داشت به درون محوطه جریمه تیم تاجیکستانی نفوذ کند پیش از ورد به محوطه جریمه سرنگون شد تا داور به سود سرخ‌پوشان در یک موقعیتی مناسب اعلام ضربه ایستگاهی کرد. در این میان رفیعی و کنعانی‌زادگان بر سر زدن ضربه ایستگاهی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که این درگیری با دخالت دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی خاتمه یافت و در نهایت بعد از ضربه شهاب زاهدی، صادقی موفق شد گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه حریف کند.

اما درگیری این دو بازیکن از چشم‌ یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس دور نماند و بعد از برخورد سرمربی تیم و سرپرست تیم در رختکن با این دو بازیکن، در نیمه دوم کنعانی‌زادگان و رفیعی تعویض شدند تا گل‌محمدی نشان دهد نظم و انضباط برای او مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha