۳ آبان ۱۴۰۲، ۵:۳۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85269833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

درخواست گروه مقاومت فلسطینی از مردم برای اعتصاب در همبستگی با غزه

تهران- ایرنا- گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود» سه‌شنبه شب از فلسطینیان در کرانه باختری خواست تا در همبستگی با مردم غزه دست به اعتصاب گسترده بزنند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) در بیانیه‌ای از اهالی کرانه باختری خواست تا با نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان مقابله کنند.

این گروه مقاومت فلسطینی همچنین از اقشار مختلف مردم در کرانه باختری خواست تا بازگشت شرایط در غزه به حالت طبیعی خود، دست به اعتصاب گسترده و مستمر بزنند و مغازه‌ها، کلاس‌های درس و ادارات را تعطیل کنند.

در بیانیه گروه عرین الاسود آمده است: خون مردم ما در غزه و کرانه باختری گرانبهاتر، بالاتر، پاکتر، ارزشمندتر و بزرگتر از چرخ اقتصاد، برخی از مغازه‌ها، بازبودن قهوه خانه‌ها و پارک‌های شماست و ما با تمام وجود و صراحتا می‌گوئیم که شرایط به عقب باز نمی‌گردد.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه حملاتی را علیه کرانه باختری انجام دادند و این در حالی است که حملات هوایی این رژیم به بخش‌های مختلف نوار غزه همچنان با شدت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha