۳ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85269948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده های دارای چهار فرزند در اردستان  زمین رایگان دریافت می کنند

کاشان- ایرنا- رئیس اداره راه وشهرسازی اردستان گفت: وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌صورت رایگان به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر این شهرستان اختصاص دهد.

سید حسین زرگری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس و برای تامین مسکن این خانواده ها یک قطعه زمین حداکثر به مساحت ۲۰۰ متر مربع به‌صورت رایگان به متقاضیان واجد شرایط، زمین واگذار خواهدشد.

وی بیان کرد: بر اساس شیوه نامه های ابلاغی خانواده‌های چهار فرزندی باید تاریخ تولد فرزندشان از اول فروردین‌ماه سال ۱۳۸۲ به بعد باشد و تمامی فرزندان نیز مجرد و کمتر از ۲۰ سال سن داشته باشند.

رئیس اداره راه وشهر سازی اردستان اضافه کرد: بر این اساس، این خانواده‌ها تنها تا پایان امسال می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده خود اقدام کنند.

زرگری گفت : خانوارهای چهار نفری برای دریافت زمین خود باید به سامانه جامع نهضت ملی مسکن به نشانی http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴۰ نفر در طرح حمایت از جوانی جمعیت در شهرستان اردستان ثبت‌نام کرده اند افزود: با تکمیل پرونده‌ این افراد ، ۵۹ نفر از واجدان شرایط زمین دریافت کرده باقی افراد به محض تامین زمین و الحاق آن بصورت اولویت بندی زمین دریافت خواهند کرد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha