۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85270388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی + فیلم

اهواز - ایرنا - جمعی از مردم انقلابی اهواز روز چهارشنبه در محکومیت جنایت جنگی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردمی، زن و مرد و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز چهارشنبه در میدان "مولوی اهواز" تجمع کرده و سپس به سمت چهار راه آبادان راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همدردی خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

در این راهپیمایی شعارهای "اسرائیل، آمریکا، مرگتان باد"، "لبیک یا خامنه‌ای" "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا"، "هیهات من الذله"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" سرداده شد.

جوانان انقلابی اهواز پرچم ایران اسلامی را در کنار پرچم فلسطین و حزب اله لبنان به اهتزاز درآوردند تا اتحاد و همبستگی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین را به رخ جهانیان بکشانند.

حضور مسئولان استانی، جامعه اصناف، ورزشکاران، دانشجویان، نیروهای نظامی و طلاب در کنار دیگر اقشار مردمی در این راهپیمایی نمایان بود.

ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر به راهپیمایی‌کنندگان خدمت رسانی می‌کردند.

استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در خوزستان به همراه دیگر مسئولان در این راهپیمایی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه هفته گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرده و در چند روز اخیر به شدت حملات خود ادامه داده که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از پنج هزار فلسطینی تاکنون به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه هفته گذشته را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha