دستگیری ۲ سارق با ۲۰۰ میلیارد ریال اموال سرقتی در اصفهان + فیلم

اصفهان – ایرنا – رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق منازل جنوب اصفهان که اقدام به سرقت اموال شهروندان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین تُرکیان روز چهارشنبه در این خصوص افزود: با توجه به وقوع سرقت های سریالی در شهرستان اصفهان به ویژه در منازل جنوب این شهر، پیگیری و شناسایی سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های میدانی صورت گرفته یک باب منزل کلیدی که توسط شهروندان در اختیار سارقان قرار داده شده بود شناسایی شد که سارقان از آن مکان برای نگهداری اموال سرقتی، مخفیگاه خود و محلی برای شناسایی منازلی که هدف سرقت آنها بود استفاده می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با شناسایی این منزل و دستگیری ۲ سارق که غیربومی و از سارقان در حرکت و سابقه‌دار بودند درمجموع ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل طلا و سکه، دلار، ظروف نقره و دیگر وسایل منزل کشف شد.

وی همچنین به کشف ۲ قبضه کُلت جنگی با تیغه و خِشاب و مقداری فشنگ وهمچنین ابزار سرقت شامل تعداد زیادی کلید، پیچ گوشتی، دیلم، دستکش و کلاه گیس از سارقان اشاره کرد.

سرهنگ تُرکیان، نکته قابل توجه در این سرقتها را در اختیار گذاشتن منازل کلیدی در اختیار افراد مجرد و ناشناس عنوان کرد و گفت: بسیاری از این افراد برای اعمال خلاف و به عنوان مخفیگاه از این خانه‌ها استفاده می‌کنند که در صورت شناسایی این منازل مالک ساختمان برابر قانون باید پاسخگو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha