۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85271448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طوفان الاقصی تمامی نقشه های دشمن را خنثی کرد

۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85271448
طوفان الاقصی تمامی نقشه های دشمن را خنثی کرد

کاشان - ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: دشمن‌طرح ها ونقشه های زیادی برای جلوگیری از اتحاد کشور های منطقه در سرداشت که با اجرای عملیات طوفان الاقصی همه این طرح ها نقش برآب شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ روح‌الله صنعتکار روز پنجشنبه در نشست مجمع بسیجیان شهرستان اردستان افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی با همکاری امریکا و کشور های همپیمان آنها پس از همکاری و اتحاد بین ایران ، روسیه و چین برای احیای خط ابریشم و همکاری های منطقه ای برای توسعه همه جانبه و به ویژه اقتصادی نقشه کشیدند تا این اتحاد انجام نشود.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش داشت با تغییر کریدور دریایی که تا هند را شامل می شد این اتحاد را بی اثر کند که با آغاز عملیات طوفان الاقصی این توطئه خنثی شد و حتی عربستان از این نقشه اسرائیل حمایت نکرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه اظهار کرد:

بزرگترین و وحشیانه ترین عملیات کشتار زن و کودک توسط اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا در حال انجام است که در تاریخ دنیا سابقه نداشته، این رژیم‌جعلی قصد دارد با اینکار شکست سنگین خود را جبران کند درحالیکه هرگز موفق نخواهد شد.

سرهنگ صنعتکار گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم در دست ولی فقیه قرار گرفت و اکنون این پرچم در دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و اگر غیراز این بود اسرائیل طرح نیل تا فرات رااجرا کرده بود ولی عملیات طوفان الاقصی جلو بسیاری از نقشه های دشمنان را گرفت.

وی اضافه کرد:براساس تحقیقات و آمار ها سالانه هشت هزار کودک فلسطینی پشت سیم های خاردار سقط می شدند و این تعداد که امروز در غره شهید می شوند هنوز کمتر از آن تعداد سقط سالیانه است که انجام می شد هرچند این جنایت توجیه ندارد و مردم دنیا آنرا محکوم می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: در این مجمع طرح احیای ارزش های مذهبی درمعاونت های پرورشی آموزش و پرورش، طرح زایمان طبیعی و اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در زمین های کشاورزی شهرستان مطرح و تصویب خواهد ودر نهایت به مجمع استان برای تصویب نهایی ارسال می شود.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha