۴۰۰ کیلوگرم تریاک و ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب کرمان کشف شد

جیرفت - ایرنا - ماموران پلیس در شهرستان‌های جازموریان و جیرفت در جنوب استان کرمان به ترتیب ۴٠٠ کیلوگرم تریاک و ١٢ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: تکاوران پلیس در یک درگیری شبانه با قاچاقچیان مسلح سد راه محموله ۴۰۰ کیلویی تریاک در کویر جازموریان شدند.

سردار عبدالعلی روانبخش افزود: ماموران یگان تکاوری زهکلوت با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودبارجنوب هنگام پایش شبانه یکی از معابر صعب العبور محدوده کویر جازموریان متوجه عبور یک دستگاه خودروی سواری از عمق کویر شدند و با استقرار در ادامه مسیر، راه این خودرو را سد کردند.

وی ادامه داد: سرنشینان مسلح خودرو با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که به سبب چینش مناسب تیم‌های انتظامی به سرعت زمین گیر و با بر جای گذاشتن خودرو در عمق کویر از دید ماموران خارج شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات در بازرسی از خودروی بر جای مانده از قاچاقچیان۴۰۰ کیلوگرم تریاک و سه جفت پلاک خودرو کشف شد که پاکسازی منطقه و واکاوی‌های اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری اشرار فراری ادامه دارد.

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت نیز از کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: ماموران انتظامی جیرفت در راستای اجرای طرح ۲۴ ساعته مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری ۱۵ دستگاه خودرو حامل بار نامتعارف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha