عملیات اجرایی ساخت مرکز قلب و سرطان لامرد دوباره از سرگرفته شد

شیراز-ایرنا-رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: با ورود جدی ‌خیرین حوزه سلامت، مرکز خیریه قلب و عروق و سرطان امام علی (ع) شهرستان لامرد پس از چهارسال وقفه جان تازه ای گرفته که پیش بینی می‌شود طی ۱۸ماهه به بهره برداری برسد.

علیرضا دشت پیما در حاشیه شروع به ساخت مجدد مرکز خیریه شیمی درمانی و بخش آنژیوگرافی CCU و جراحی قلب و عروق خیرساز امام علی (ع) شهرستان لامرد که با حضور فرماندار شهرستان، نماینده خیر و دیگر مسوولان محلی برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: کلنگ ساخت مرکز قلب و عروق لامرد در سال ۹۸ به زمین زده شد که متاسقانه به دلایلی در بازه زمانی چهارساله متوقف شد.

این مقام مسول گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ با جلسات متعددی که با نماینده، فرماندار، هیات امناء، نماینده خیر و دیگر مسولان در این امر مهم صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که این پروژه مجددا احیا شود و خیر هم با تمام و کمال پای کار آمد.

وی افزود: ساخت این مرکز خیرساز تا به امروز بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امید است با پای کار آمدن خیرین، هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: مطالبات و نیازمندی های خیر در شرف انجام است و نقشه ها و تفاهم نامه ها نیز به روز شده، که امید است با توجه به بازه زمانی ۱۸ماهه ای که خیر به ما قول داده به بهره برداری برسد.

دشت پیما با بیان این مطلب که مرکز شیمی درمانی و بخش آنژیوگرافی ccu و جراحی قلب و عروق امام علی(ع) بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد نیز در ضلع شرقی این بیمارستان در حال ساخت است خاطرنشان کرد: ساخت این بنای خیرساز توسط برادران نیک اندیش علیزاده انجام می شود و خرید تجهیزات و تامین نیروی انسانی نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در سه طبقه که با زیربنای بیش از ۲هزار متر مربع ساخته خواهد شد که بخش های آنژیوگرافی، CCU، شیمی درمانی، قلب و عروق و... در این مرکز ارائه خدمت خواهیم داشت.

دشت پیما در پایان ضمن قدردانی از خیرین و نیک اندیشان این شهرستان اظهار امیواری کرد کع این مرکز خیریه جهت رفاه حال مردم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

شهر لامرد نیز در فاصله ۳۶۶ کیلومتری از شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha