۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبر: 85272019
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ذوب آهن اصفهان از سد تراکتور گذشت

۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱
کد خبر: 85272019
ذوب آهن اصفهان از سد تراکتور گذشت

اصفهان- ایرنا- دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر سفید و سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی شامگاه جمعه در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه فولادشهر روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت ذوب آهن با یک گُل حریف تبریزی خود را بدرقه کرد.

فردین یوسفی تک گل ذوب آهن را در نیمه نخست و در دقیقه ۲۸ درون دروازه تراکتور جای داد در صحنه گل، شوت راه دور یوسفی در مسیر به عارف آقاسی برخورد کرد و در درون دروازه تراکتور قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده کوپال ناظمی (داور وسط)، حسن انتظاری (کمک‌داور اول)، علیرضا مرادی (کمک‌داور دوم)، یاسر همرنگ (داور چهارم) و اکبر بخشی‌زاده (ناظر داوری) بود.

پس از این بازی، تراکتور با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت و ذوب آهن با ۱۴ امتیاز به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های تراکتور و ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر تاکنون ۳۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ذوب آهن ۹ بار و تراکتور ۱۲ بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه ۱۰ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۳۱ رویارویی لیگ برتری ذوب‌آهن و تراکتور ۷۴ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن ۳۵ و سهم تراکتور ۳۹ گل بوده است.

ذوب آهن در ۱۵ بازی خانگی برابر تراکتور ۶ بُرد داشته است و در ۶ بازی مغلوب مهمان خود شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha