سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه ۲۴ آبان برگزار می شود

کرمانشاه-ایرنا- دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را ۱۵ آبان ماه اعلام کرد و گفت: جشنواره در ۲ بخش خیابانی و صحنه ای از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ هاشم پور محمد در آیین رونمایی از پوستر جشنواره استانی تئاتر با تاکید بر انتشار فراخوان عمومی این جشنواره افزود: تا کنون روند ثبت نام ها قابل توجه بوده و با توجه به اینکه هنرمندان برای شرکت در جشنواره باید از طریق سایت ایران تئاتر اقدام نمایند، پیش بینی می شود استقبال خوبی از جشنواره امسال داشته باشیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: سر فصل های این دوره جشنواره تئاتر استانی بسیار نغز و اثر گذار است و این رخدادها باید وقایعی باشند که اندیشه های نظام را با زبان هنر بیان کند.

پوریا جلالی تصریح کرد: یکی از آفت هایی که ممکن است فضای هنری استان را درگیر خود کند بحث جشنواره زدگی و جلسه زدگی است که باید ضمن حمایت از هنرمندان مراقب باشیم که دچار این آسیب نشویم.

وی افزود: باید هنر را به میان مردم ببریم و ضمن حمایت از هنرمندان به اثرگذاری در جامعه نیز توجه کنیم.

جلالی همچنین با تسلیت حوادث اخیر فلسطین گفت: همه ما از غصه قصه پردرد غزه ناراحت هستیم و این حماسه و مقاومت را باید به زبان هنر بیان کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha