خطوط تلفن ثابت و همراه در قلعه‌گنج پس از ۱۸ ساعت وصل شد

جیرفت- ایرنا- خطوط تلفن ثابت و همراه در شهر قلعه گنج واقع در جنوب استان کرمان که به دلیل آسیب به فیبر نوری از ساعت ۱۶ عصر روز گذشته (پنجشنبه) قطع بود دقایقی پیش وصل شد.

مدیر مخابرات منطقه کرمان روز جمعه درباره این مسأله به خبرنگار ایرنا گفت: این مشکل به دلیل قطعی فیبر نوری رخ داد و همکاران از روز گذشته و طی دیشب در حال فعالیت بودند تا اتصال برقرار شود.

حسن آذری نصرآبادی با بیان اینکه هنوز علت قطعی فیبر مشخص نیست افزود: حفاری و برگردان ارتباط در فیبر زمان بر است و کل قطعی مسیر باید حل شود.

وی ادامه داد: سازمان ها در انجام پروژه‌های خود یا ارایه مجوز برای حفاری و دیگر اقدامات باید نسبت به موقعیت مسیر عبور فیبر نوری و مراقبت از آن حساس تر باشند زیرا بی تفاوتی در این زمینه، سبب قطع ارتباطات و بروز مشکلات برای همگان می‌شود.

به گزارش ایرنا به دنبال قطع فیبر نوری، ارتباطات تلفنی و اینترنت قطع و منازل، سازمان ها و کسب و کارها نیز دچار مشکل می‌شوند.

روز گذشته نیز در رویدادی دیگر بر اثر قطعی فیبر نوری شرکت زیر ساخت واقع در مسیر دِهبکری -جیرفت، خطوط ارتباطی بخشی از شهر جیرفت به مدت چهار ساعت قطع شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha