۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85272252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: ملت فلسطین، مدبرانه به مقاومت خود ادامه دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت فلسطین با ابتکار و تدبیر در مقابل دشمنان مقاومت کنند که این حرکت مردم فلسطین نشان از صلابت جبهه مقاومت و مردم آن است.

به گزارش ایرنا آیت الله "محمدرضا ناصری" در خطبه های این هفته نماز شهر یزد افزود: نظام جمهوری اسلامی با رهنموردهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به نقطه عالی از کمال رسیده و الگوی همه دنیا و آزادی خواهان دنیا و مسلمین هست.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین در برابر رژیم غاصب، جانانه مقاومت می کنند و این ملت ۷۰ سال است که در برابر این ظلم و ستمها ایستادگی می کند اظهار داشت: البته اکنون انقلاب این مردم به نقطه حساس رسیده است و در مسائل انقلاب اسلامی رشد کردند و اسلام در حرکت این ملت نفوذ کرده است .

امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان هنوز نتوانستند به اهداف خود در فلسطین برسند زیرا خداوند، این ملت را به فکر ، تدبیر و اندیشه هدایت کرده است ؛ البته ما از این ظلم و ستم به این مردم ستمدیده ناراحت هستیم.

وی با اشاره به قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در حمایت از کشتار در غزه و اسرائیل و بیرون کردن مردم از خانه و کاشانه آنها گفت: امروز ملت های مسلمان و غیر مسلمان این جنایت های غیر انسانی در غزه را محکوم می کنند، البته استکبار جهانی برای رسیدن به هدف خودشان از اینها باکی ندارد که نشان از روحیه خودخواهی و خوی حیوانیت آن است که به اهدف غیر انسانی اش برسد.

ناصری افزود: مقاومت و ایستادگی کنید زیرا ظلم دشمن حدی ندارد و تا مقاومت باشد به اهداف خود نمی رسد و جوانان کشورهای اسلامی هم باید به یاری این ملت وارد میدان شوند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha