جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین فراموش نمی‌شود

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه به ویژه هدف قرار دادن بیمارستان، هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: رژیم صهیونسیتی با کمک تسلیحات نظامی آمریکا، بمب‌های خاص با حجم ۳۰ هزار تن را در ۲ هفته اخیر بر سر مردم غزه ریخت.

وی بیان کرد: در این نبرد نابرابر، هفت هزار شهید و بیش از ۱۶ هزار مجروح و صدها جنایت اتفاق افتاد و از بمب‌های غیرمجاز آنها، کودکان و زنان کشته شدند و نسل‌کشی در فلسطین اتفاق افتاد.

امام جمعه اراک ادامه داد: دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد تا بمباران قطع و راه برای ارایه خدمات بشردوستانه باز شود، اما با این درخواست مخالفت شد.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: استکبار و کشورهای غربی، دایه مهربان‌تر از مسلمانان نیستند، اینها غارتگر نفت و انرژی مردم منطقه از جمله فلسطین هستند.

وی بیان کرد: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی اسرائیل را در این نبرد شکستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: رژیم منحوس اسرائیل با تمام تجهیزات و دستگاه‌های جاسوسی نتوانست در این عملیات موفقیت کسب کند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: رزمندگان فلسطینی دیوار دفاعی را در هفت نقطه شکستند و به اهداف دشمن نفوذ کردند.

وی اظهار کرد: جنایت در سرزمین‌های اشغالی لکه ننگی در تاریخ است که هرگز پاک نخواهد شد.

امام جمعه اراک گفت: استکبار جهانی و دولت‌های غربی اضلاع ننگین این جرم هستند که در تاریخ ماندگار و باقی می‌ماند.

آیت الله دری نجف‌آبادی به افتخارات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ناو گروه ۸۸ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه اقیانوس هند تا ۲ میلیون مترمربع افتخار آفریدند و امنیت دریایی در سطح‌های بزرگ را برقرار کردند.

وی، به اجرا ی قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: استان مرکزی، جایگاه سومین استان پیر کشور بعد از گیلان را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی در افزایش موالید نقش مهمی دارد، گفت: مردم باید ساده زیستی و قناعت را پیشه کنند تا زمینه توسعه جمعیت شکل گیرد.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: لازم است دولت، یارانه پرداختی را به بخش مسکن و نیازهای ضروری تخصیص دهد و حداقل‌های مورد نیاز را تامین کند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha