امام جمعه گناباد:‌ رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ طوفان الاقصی سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را که در بستر سقوط تدریجی قرار گرفته بود افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود:‌ رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و استکبار جهانی در فلسطین و غزه از هیج جنایتی دریغ نمی کند ولی مردم کشورهای مختلف و از جمله ایران با محکومیت این جنایتها انزجار خود را از جنایتهای این رژیم اشغالگر و حمایتشان را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان می دهند.

وی ادغام دانشگاه پیام نور با مجتمع آموزش عالی گناباد که به دلیل کمبود دانشجوی این دانشگاه انجام شد را عامل مهمی در تقویت مجتمع آموزش عالی و ارتقای آن به دانشگاه در آینده نزدیک دانست.

امام جمعه گناباد با اشاره به آغاز برداشت محصول زعفران گفت:‌ زعفران کاران این شهرستان به دلیل استمرار معضل خشکسالی مزارع خود را با تانکر آبیاری کردند و با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه بودند و نیازمند حمایت بیشتر مسوولان ذیربط هستند.

صادقی نسب با گرامیداشت پنجم آبان ماه سالروز قیام مردم گناباد علیه سیاستهای خصمانه رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۵۷ افزود:‌ مردم این شهر با هدایت روحانیون شاخص گناباد بصیرت خود را برابر رژیم پهلوی نشان دادند.

وی ۱۳ آبان ماه سالروز شهادت شهید فهمیده را یادآور شد و تقویت روحیه بسیجی در بین دانش آموزان و نوجوانان و جوانان را برای ناامیدی و خنثی سازی ترفندهای دشمنان بسیار موثر دانست.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha