امام‌جمعه ارومیه: غزه مظهر استقامت در جهان اسلام است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه با اشاره به مقاومت کم‌نظیر مردم غزه در مقابل جنایت های بی سابقه صهیونیست ها، گفت: غزه مظهر اقتدار و استقامت در جهان اسلام برای کل بشریت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با تاکید بر استقامت مردم غزه در برابر ظلم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل اظهار کرد: مردم غزه در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند اما جلوه های زیبایی از اقتدار، عظمت، صبر و استقامت را به جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی ادامه داد: ضربه‌ای‌ که اسراییل در این اتفاق خورد، در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم‌ رهبری اضافه کرد: برخی سردمداران کشورها فریب آمریکا و اسراییل را می‌خورند و مسلمانان را تروریست می‌نامند و ‌این در حالی است که این کشورها با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی در سکوت محض قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ افزود: در دنیای امروز می‌توان ظالمان را به راحتی دید و آنان را شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و با اشاره به جایگاه آن حضرت در جهان اسلام گفت: برای امام‌زاده‌ها زیارت نامه معصوم نداریم اما حضرت فاطمه معصومه (س) این جایگاه را دارد و از رتبه شفاعت برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

هم‌نوایی مردم آذربایجان‌غربی با آرمان ضدصهیونیستی ملت فلسطین

وی در خصوص نام‌نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مجلس نماد خرد جمعی است و باید افراد باسواد، خردمند و باهوش را شناخت و به آنها رای داد تا در مجلس شورای اسلامی قوانین متناسبی وضع کنند.

امام‌جمعه ارومیه: غزه مظهر استقامت در جهان اسلام است

به گزارش ایرنا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با حضور پرشکوه مردم ارومیه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha