ربیعی: بازی امشب یکی از بهترین بازی‌های چند فصل اخیر ذوب‌آهن بود

اصفهان - ایرنا - سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: این یکی از بهترین بازی‌های چند فصل اخیر ذوب‌آهن بود، در نیمه نخست با برنامه کار کردیم و در نیمه دوم هم حملات همه جانبه حریف را کنترل کردیم.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی ذوب‌آهن اصفهان با تراکتور در ورزشگاه فولادشهر افزود: این پیروزی را به کارگران، هواداران و عوامل باشگاه تقدیم می‌کنیم و به تیم تراکتور، کادر محترم فنی و بازیکنان و هواداران پر شور تراکتور نیز خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: بنده از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که اندیشه درستی را در خودشان شکل دادند و این‌که بتوانند پس از شکست بازی گذشته به بازی برگردند و تلاش بیشتری کنند و پیروز شوند، بسیار قابل ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: خط حمله تراکتور جزو بهترین‌های لیگ است و گل نخوردن ما در این دیدار نشان داد، در خط دفاع خوب بودیم و نسبت به هفته قبل نقاط ضعف را برطرف کردیم و نباید فراموش کنیم تراکتور بازیکنان ملی پوش و بازیکنان خارجی خوبی دارد و هر کدام از بچه‌های ما امروز فشار خوبی روی تیم حریف گذاشت.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی قبل بعد از وقفه طولانی برگزار شد و پس از بازی از نظر روانی و فنی روی تیم کار کردیم و من با خودم صادق هستم و در مقابل مس ما غرور داشتیم.

وی یادآور شد: ما مقابل مس غرور داشتیم اما بازیکنانم امروز تلاش کردند تا جبران کنند و این برگشت به شرایط بازی از باخت مهم‌تر است. ما هفته پیش باختیم و در رختکن گفتم فدای سرتان و آن بازی همان‌جا تمام شد و امروز هم به همین صورت بازی ما تمام شد و باید خودمان را آماده بازی‌های آینده کنیم.

ربیعی اظهار داشت: هفته پیش خیلی محترمانه درباره داوری صحبت کردم و قصد و نیتی نداشتم و همیشه با ادبیات شایسته درباره داوری‌ها صحبت می‌کنم ولی کمیته انضباطی به من اخطار داد و من تمکین می‌کنم.

وی تاکید کرد: تیم ما به چهار پنجره نقل و انتقالات نیاز دارد تا به چیزی که در ذهنمان است برسیم، امشب باتوجه به آنالیزمان پیش رفتیم. باید این بلوک‌ها را می‌چیدم که اینگونه بازی کردم و باید سعی کنیم راندمان و عملکردمان را به همین صورت حفظ کنیم و ادامه دهیم البته ما مقابل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور خوب بازی کردیم و این بسیار قابل توجه است.

وی تاکید کرد: پس از بازی با مس رفسنجان تا ساعت ۳ شب آنالیز فنی داشتیم. من شرایط را تحلیل می‌کنم و همین مساله در آینده به آن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر سفید و سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

این ۲ تیم‌ در تاریخ لیگ برتر تاکنون ۳۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ذوب آهن ۹ بار و تراکتور ۱۲ بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه ۱۰ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۳۱ رویارویی لیگ برتری ذوب‌آهن و تراکتور ۷۴ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن ۳۵ و سهم تراکتور ۳۹ گل بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha