بابایی: هواداران صاحبان اصلی استقلال هستند / روزبه رهبر تیم است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: صاحبان اصلی استقلال هواداران هستند و همواره در روزهای خوب و بد از استقلال حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، پیمان بابایی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداروشکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی سخت را کسب کنیم. در حضور هوادارانمان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به این برد احتیاج داشتیم.

وی در رابطه با حضور پرشور هواداران استقلال گفت: صاحبان اصلی این تیم هواداران هستند و همواره در روزهای خوب و بد از استقلال حمایت کردند. امیدوارم که بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.

وی افزود: استقلال روزه‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشته و به حمایت هواداران احتیاج دارد. همه هواداران انرژی مثبت هستند. هواداران حتی در روزهای بد تیم ما را همیشه حمایت کردند. خیلی خوشحالم که هواداران با خوشحالی ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

بابایی در رابطه با جذب اسپانسر و اوضاع مالی استقلال اظهار داشت: هنوز اوضاع خوب نیست ولی روند خوبی دارد و امیدوارم با بازی‌های خوب و مدیریت خوب خطیر بتوانیم شرایط خیلی خوبی را تجربه کنیم.

وی در رابطه با وضعیتش در استقلال نیز گفت: روند درمانی را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر آماده تمرین شوم.

بابایی در رابطه با عصبانیت شدید روزبه چشمی در بازی امروز گفت: روزبه بزرگ استقلال است و حق دارد که عصبانی باشد و او رهبر تیم است.

او در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: از خدا طلب آمرزش و صبر برای مردم غزه می‌کنم. امیدوارم با صبر به حق خود برسند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha