تداوم ناکامی‌ آلومینیوم اراک در پایتخت؛ محکوم به باخت مقابل پرسپولیس و استقلال

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر جمعه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در تهران به مصاف استقلال رفت که این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، شاگردان سید مجتبی حسینی که هفته گذشته در بازی معوقه هفته ششم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود با روحیه‌ای مضاعف در ورزشگاه آزادی تهران مقابل شاگردان نکونام صف‌آرایی کردند.

با آغاز مسابقه اگر چه تقریبا شرایط بازی پایاپای بود اما در نهایت این استقلال بود که در دقیقه ۳۷ مسابقه روی خروج ناموفق و اشتباه محمد خلیفه گلر آلومینیوم با ضربه سر آرمان رمضانی به گل رسید.

اگر چه هر ۲ تیم فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند اما در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا آلومینیوم اراک دومین شکست خود از تیم‌های پایتخت بعد از باخت مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر را تجربه کند.

فیلم|تداوم ناکامی‌های آلومینیوم اراک در پایتخت

استقلال هشت دقیقه از ۱۰ دقیقه وقت اضافه را تلف کرد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم‌ اراک، گفت: به تیمم‌ افتخار می‌کنم. در ۱۰ دقیقه‌ای که داور وقت اضافه اعلام کرد، بازیکنان استقلال هشت دقیقه را تلف کردند.

روی گلی که ما دریافت کردیم، اصلا کرنری در کار نبود؛ داور ضربه دروازه‌ اعلام کرد و دوباره نظرش‌ عوض شد؛ ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس محکوم به باخت هستیم. محمد رجائیان جمعه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: روی گلی که ما دریافت کردیم، اصلا کرنری در کار نبود. داور ضربه دروازه‌ اعلام کرد و دوباره نظرش‌ عوض شد. ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس محکوم به باخت هستیم. اینگونه‌ کار کردن سخت است، باید بدانیم در آسیا دیگر اینگونه داوری‌ها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: شاید اگر من هم داور بودم با این فشار تماشاگران، اشتباهات بدی‌تری‌ انجام می‌دادم. بازیکن استقلال در زمین اسپک‌ زد اما داور به او اخطار نداد!

مدیرعامل‌آلومینیوم افزود: بهتر است فوتبال ما جوانمردانه‌تر باشد و اگر می‌خواهیم‌ تیم‌های قوی‌تری‌ در آسیا داشته باشیم باید شرایط عادلانه باشد. نباید تیم‌های خودمان را بی‌دلیل‌ بزرگ جلوه بدهیم و بعد در آسیا ببازیم.

فیلم|تداوم ناکامی‌های آلومینیوم اراک در پایتخت

شایسته این شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز بازی شاگردان خود را ستود و گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و روی یک اتفاق، گل بچه‌گانه‌ای را دریافت کردیم.

سیدمجتبی حسینی افزود: بازی پایاپایی بود، دقایق آخر با اضافه کردن در خط هجومی فشار را زیاد کردیم، در ادامه یک موضعیت بسیار خوب را گل نکردیم و برای من سئوال است که چرا آن فرصت به گل تبدیل نشد.

او تصریح کرد: شکل بازی بسیار خوب بود اما متاسفانه ازحداقل امتیازی که استحقاق آن را داشتیم محروم شدیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: به ما دستور اکید دادند در مورد داوری هیچ صحبتی نکنیم و جریمه‌های سنگینی هم لحاظ می‌کنند، اما داور زحمت‌کش و خوبی بود و چون بازیکن حریف بلند شد و اسپک زد تعجب کردم چرا کارت ندارد. تصمیم داور همین بود و ما هم نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

او در مورد ترکیب تیمش برابر استقلال گفت: هر بازیکنی که شرایط بهتری داشته باشد به زمین می‌رود و با همین ترکیب برنده هم بودیم. این موضوع خاصی نیست.

وی در مورد شرایط استقلال یادآور شد: این تیم روی ضربات ایستگاهی گل‌های خوبی زده و ما این را می‌دانستیم، تلاش خودمان را هم کردیم اما در نهایت نتیجه همان بود که دیدید.

او تصریح کرد: فوتبال بازی با پاست، یک زمانی توپ ناخودآگاه به دست می‌خورد که تکلیف معلوم است اما یک زمانی توپ را اسپک می‌زنید که جریمه آن اخطار است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان هفته هشتم نتایج قابل قبولی کسب کرده و در هشت مسابقه چهار باخت و چهار برد داشته و ۲ پیروزی خود را در خانه‌های حریف به دست آورده که یکی از این مسابقات در هفته گذشته در بازی معوقه هفته ششم بود که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با یک گل نساجی را شکست داد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم اکنون با ۱۲ امتیاز از هشت مسابقه در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و شرایط خوبی در جدول دارد و امید است حسینی و شاگردانش این هفته که در اراک میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستند فارغ از مسابقه هفته هشتم بتوانند نتیجه مطلوبی به دست آوردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha