رجبی: قصد داشتند تمرکز استقلال را به هم بزنند/ بلانکو بازیکن باکلاسی است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازی یک شرایطی برای تیم ما درست کردند که از نظر روحی و روانی تیممان را به هم بریزند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم و بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود. موقعیت‌های متعددی ایجاد کردیم و نظم بسیار خوبی داشتیم.

وی افزود: تا قبل از اخراج بازیکن، کنترل مسابقه در اختیار استقلال بود و آلومینیوم موقعیت خاصی نداشت. مهرداد محمدی موقعیت تک به تک داشت اما از خود گذشتگی کرد و پاس در عرض داد که متاسفانه گل نشد.

رجبی در مورد عملکرد گوستاوو بلانکو در خط حمله آبی‌ها خاطرنشان کرد: او بازیکنی باکلاس است و در آینده خیلی بهتر از این خیلی بهتر از امروز ظاهر می‌شود. او هنوز به هماهنگی و شرایط بازی نرسیده است، اما یک پاس خوب داد که مدافع حریف، توپ را از دهانه دروازه خارج کرد.

مربی استقلال در رابطه با عملکرد داوری در این دیدار عنوان کرد: واقعاً توقع دارم همانطور که داوران برای رقبای ما سوت می‌زنند، برای ما هم قضاوت کنند و رفتار مشابهی با استقلال داشته باشند و صحبت دیگری نمی‌توانم داشته باشم.

وی در مورد شکایت اخیر باشگاه پرسپولیس از استقلال و فضای لیگ برتر گفت: قبل از بازی یک شرایطی برای تیم ما درست کردند که از نظر روحی و روانی تیممان را به هم بریزند. فکر می‌کنم تیم و بازیکنان همگی تمرکز لازم را داشتند و به موفقیت تیم استقلال فکر می‌کردند. خوشبختانه توانستیم پیروز دیدار شویم. این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم ما ۱۰ نفره شد و توانستیم نمایش قابل قبولی به اجرا بگذاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha