مهری: استقلال در هر شرایطی باید برای قهرمانی بجنگد/ قراردادم را کاهش ندادم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم صرف نظر از مشکلات موجود، باید در هر شرایطی برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش جمعه‌شب ایرنا، سعید مهری در خصوص برتری استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی خیلی سختی بود مخصوصا بعد از اینکه ١٠ نفره شدیم. خوشبختانه در حضور هواداران به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز مهمی را کسب کردیم.

وی در مورد حواشی بازی نیز بیان کرد: اخراج مرادمند را شما نگاه کنید، اصلا خطا نبود که بخواهد اخراج داشته باشد.! مگر VAR در ورزشگاه نیست؟ چرا باید در بازی‌های آسیایی استفاده شود؟ ما تحت فشار بودیم و بازی بعد هم مرادمند را نداریم. کاش این سیستم هرچه زودتر بیاید و استفاده کنیم.

هافبک استقلال در مورد صدرنشینی موقت این تیم اضافه کرد: هر چقدر مشکل باشد استقلال باید برای قهرمانی بجنگد. روند صعودی خوبی داریم. مشکلات مالی نیز تا حدودی حل شده است. امیدوارم شرایط بهتر شود.

مهری درباره کاهش قرارداد بازیکنان استقلال به منظور ثبت قرارداد بازیکن آرژانتینی این تیم نیز افزود: سایر بازیکنان قرارداد خود را کم کردند اما من نه! ما کاملا با هم همدل هستیم و تیم یک دستی داریم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا قهرمان شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha