۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵
کد خبر: 85272533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فخرالدینی: بازی برابر هواداران استقلال سخت است

۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵
کد خبر: 85272533
فخرالدینی: بازی برابر هواداران استقلال سخت است

تهران- ایرنا- کاپیتان آلومینیوم اراک گفت:جلوی هواداران استقلال بازی کردن برای تیم جوانی مثل آلومینیوم که تغییرات زیادی داشته سخت است و متأسفانه اتفاقات طوری رقم خورد که شکست بخوریم.

به گزارش ایرنا، میلاد فخرالدینی پس از برتری استقلال برابر آلومینیوم اراک، اظهار داشت: کادر فنی باید نظر بدهد که چرا در این مسابقه در ترکیب اصلی تیم جای نداشتم. فوتبال همین است و بالا و پایین دارد و من مشکلی ندارم. من تمرین می‌کنم تا در دیدارهای بعدی بازی کنم.

وی درباره درگیری در بازی استقلال با آلومینیوم یادآور شد: کار درستی نیست و من الان به آن تجربه‌ای دست پیدا کردم تا بازیکنان را آرام کنم. فوتبال یک لحظه است و در یک لحظه خون به مغز نمی‌رسد. مشکلی نیست و بازیکنان همه با هم خوب هستند و بیرون از فوتبال ارتباطات خوب است.

کاپیتان آلومینیوم با اشاره به اینکه داوری خوب بود و مشکلی نداشت، گفت: جلوی هواداران استقلال بازی کردن برای تیم جوانی مثل آلومینیوم که تغییرات زیادی داشته سخت است و متأسفانه اتفاقات طوری رقم خورد که شکست بخوریم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که این همه راه را آمدند و امیدوارم در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha