۶ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85272700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت ۴۲ واحد صنعتی راکد البرز به چرخه تولید

۶ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۱
کد خبر: 85272700
بازگشت ۴۲ واحد صنعتی راکد البرز به چرخه تولید

کرج – ایرنا- مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت استان البرز اعلام کرد: ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی راکد این استان با حمایت تسهیلاتی و رفع موانع در نیمه نخست امسال به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش ایرنا، محمد انصاری روز شنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز به خبرنگاران گفت : با فعال سازی این واحد های تولیدی و صنعتی یک هزارو ۱۵۰ نفر مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم امسال روند بازفعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی راکد استان البرز شتاب گرفته است.سال گذشته ۹۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان البرز با اشتغالزایی ۲ هزارو۷۵۰ نفر به عرصه تولید بازگشتند.

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت البرز افزود : ۶۰ درصد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد البرز مربوط به کمبود نقدینگی و مابقی ناشی از بدهی تامین اجتماعی ، مواد اولیه و محیط زیست و امثال آن است .

وی با بیان اینکه امسال ۲ هزارو۳۵ واحد تولیدی و صنعتی استان البرز ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند، افزود: اکنون ۸۵۰ واحد دیگر برای دریافت ۳۵ هزار میلیارد ریال درخواست تسهیلات داده اند که درصدد تامین این اعتبار هستیم.

. انصاری با اشاره به تمرکز حساب های تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز در بانکهای تهران گفت : با توجه به تاکید استاندار البرز مبنی بر بازگشت حاسبه های این واحدها به البرز از آنها خواسته شده هر چه سریع تر اقدام کنند.

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت البرز با اشاره به اینکه بخش عمده نیازهای مالی صنایع البرز از بانکهای استان تامین می شود ، افزود: براین اساس ضرورت دارد واحدهای تولیدی صنعتی برای رونق اقتصادی استان ، سرمایه های مالی خود را به بانکهای البرز انتقال دهند.

وی یادآور شد: امسال میزان پرداخت تسهیلات بانکی به صنایع استان البرز نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

استان البرز سه هزارو۷۶۰ واحد تولید صنعتی بزرگ ، متوسط و کوچک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha