۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85252483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور پروانه بهره برداری برای ۱۰۷ معدن در البرز

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85252483
صدور پروانه بهره برداری برای ۱۰۷ معدن در البرز

کرج - ایرنا- مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت استان البرز اعلام کرد: ۱۰۷ معدن به رغم محدودیت های زیست محیطی تاکنون در این استان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، "محمد انصاری " روز دوشنبه در نشست شورای معادن استان البرز افزود:از مجموع پروانه های صادر شده ۷۵ معدن فعال است و عمده تولیدات معدنی استان در حوزه مصالح ساختمانی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به محدودیت های معدنی استان البرز به لحاظ کانی های موجود و ملاحظات زیست محیطی ، تلاش ها براین است تا فعالیت معادن در چارچوب خاص صورت گیرد.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده برای توسعه معادن البرز افزون بر سه هزارو۱۳۰ میلیارد ریال است که امکان اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۷۸۰ نفر را فراهم کرده است .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به سلب صلاحیت ۱۸ بهره بردار معدن در استان، گفت: مراحل قانونی واگذاری دوباره این معادن در حال انجام است و به زودی به مزایده گذاشته می شوند.

انصاری تاکید کرد: با اولویت برنامه جامع وزارت صنعت ، معدن وتجارت درراستای توسعه معادن کشور، تمام ظرفیت های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha