۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر «شیشه» در میناب کشف شد

بندرعباس - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشکه توسط ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید چغازردی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری هرمزگان، ابراهیم طاهری روز شنبه، در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در استان افزود: ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید چغازردی میناب در مسیر ترانزیتی «بندرعباس-میناب» از انتقال محموله بزرگ موادمخدر صنعتی شیشه به‌وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به قاچاقچیان باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله موردنظر طراحی و اجرا کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، کامیون موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی انجام شده، ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب میناب خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، یک نفر دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری بازداشت شده است و با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی، شهرستان میناب برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی محقق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha