بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد

زاهدان- ایرنا- رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رویکرد علمی بسیج دانشجویی قابل تقدیر است، گفت: آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اکاتی روز شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسوول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تاکید بر هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در نهادهای گوناگون وجود دارد که بهره‌گیری از آنها می‌تواند مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر کند.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه‌های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه‌های جهاد علمی بسیج دانشجویی امید داریم به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد، افزود: ما ظرفیت‌های نخبگان را در راستای حل مسائل سیستان و بلوچستان به اشتراک گذاشته و در قالب‌های مختلف همچون رویدادها به نمایش می‌گذاریم.

مسوول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه تمرکز عرصه علمی بسیج دانشجویی بر کاهش فاصله میان دانشگاه و جامعه است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با رفع مسائل و نیازهای تحصیلی و علمی دانشجویان، آنان را برای نقش‌آفرینی عالمانه و فناورانه و نوآورانه در راستای حل مسائل استان آماده سازیم.

حجت احسان‌منش تصریح کرد: از یک سو استفاده از توانمندی‌های نخبگان را یک اصل اساسی در استان تلقی می‌کنیم و از سوی دیگر می‌خواهیم زمینه را در جهت استفاده دانشجویان مستعد از مزیت‌های بنیاد نخبگان فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha