۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85273176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور در سنندج دایر شد

سنندج-ایرنا- نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت غرب کشور روز شنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی در سنندج دایر شد.

به گزارش ایرنا، در این رویداد فرهنگی، فعالیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سلامت منطقه غرب کشور و ٧ کشور خارجی شامل ترکیه، رومانی، عراق، هند، بلاروس، روسیه و آذربایجان در قالب ٦٠ غرفه معرفی و عرضه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری سلامت در ایران به‌ویژه استان کردستان با پتانسیل مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت و اقتصاد به‌عنوان یکی از قطب‌های توریسم درمانی است.

منصور مهرزاد افزود: در این نمایشگاه پاویون‌های مختلفی در حوزه‌های گردشگری سلامت، پوست و زیبایی، طب سنتی و داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی، آب درمانی و گردشگری تندرستی برپا شده است‌.

وی افزود: در طول برپایی نمایشگاه، ضمن بازدید هیأت‌های تجاری، شرکت‌ها و گردشگران اقلیم کردستان عراق به‌ویژه اتاق بازرگانی، جلسات ورک شاپ و کنفرانس نیز برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه گردشگری سلامت غرب کشور تا هفتم آبان‌ در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، آماده بازدید علاقه مندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha