حمایت از رژیم صهیونیستی نفعی برای مردم آمریکا ندارد

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن گفت: وقتی آمریکا زیر فشار صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد، منفعتی برای کشور و مردمش ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مسعود شجره در گفت و گویی اظهار کرد: بیشتر رسانه‌ها تحت نفوذ صهیونیست‌ها هستند و آنها در دولت‌ها هم توانسته‌اند جایگاه‌هایی برای خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: وقتی آمریکا زیر فشار صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد، منفعتی برای کشور و مردمش ندارد. تازه آمریکا قدرتمند است و اینگونه از آن سوءاستفاده می شود، چه برسد به کشورهایی چون امارات که قدرت بین‌المللی ندارند و فقط یک مغازه نفت فروشی هستند.

وی افزود: این حقیقت‌ها در حال آشکار شدن است و مردم روز به روز نسبت به مسائل آگاه‌تر می‌شوند. تبلیغات نمی‌خواهد و فقط کافی است مردم این حقیقت‌ها را بدانند و بفهمند وقتی ظلم سیستماتیک پرورش داده می شود و از آن حمایت صورت می‌گیرد خطر آن فقط برای فلسطینی‌ها نیست.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن ئکه در برنامه «ساعت به وقت قدس» صحبت می کرد، یادآور شد: اکنون فشارها بر کشورهایی که از نظر نظامی، سیاسی و اقتصادی از این دولت خبیث حمایت می‌کنند بالا می‌رود. ۲۴ سال پیش بود که ما اولین گزارشمان را درباره اینکه سیستم خبیث صهیونیستی یک سیستم آپارتاید است آماده کردیم.

شجره عنوان کرد: آن موقع مردم با این گزارش شوکه شدند اما اکنون تمام ارگان های حقوق بشری این را اعلام کردند و برای همه عادی شده است. اما هنوز عده‌ای از سیاستمداران خبیث دنیا جلوی این کار را می‌گیرند و بازی‌های سیاسی می‌کنند اما مردم آگاه شده اند.

وی تاکید کرد: آگاهی مردم با وجود اعمال قدرت صهیونیست‌ها بر رسانه‌ها و سیاستمداران رو به افزایش است. مردم دنیا هستند که باید بیدار شوند. وقتی اجازه داده شود ظلم مطلق در یک جای دنیا حاکم شود، اثر این بر تمام دنیا خواهد بود.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن اظهار داشت: دنیا طوری است که دیگر نمی شود گفت این طرف خیابان عدالت داریم آن طرف خیابان ظلم می کنیم! دیگر دنیا یک روستا شده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم عدالتخواه هستیم این عدالت را باید برای همه بخواهیم و از فلسطین آن را آغاز کنیم. کمک به ظالم و سیستم ظالم‌پروری آنجا حل نشود، جای دیگر دنیا هم حل نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha