۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85232969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان غیربومی در همدان متلاشی شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبر: 85232969
باند سارقان غیربومی در همدان متلاشی شد

همدان- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی، دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان غیر بومی منزل و کشف چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "علی اسد بیگی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در خرداد ماه سال جاری در سطح شهر همدان، پیگیری موضوع در دستورکار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که غیره بومی بود، شدند.

وی ادامه داد: در اقدامی غافلگیرانه متهم شناسایی شده به همراه همدست خود در استانی دیگر دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان به چهار فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال گران قیمت مثل طلا و پول در منزل و ضعیف بودن حفاظت فیزیکی ساختمان و آپارتمان ها از دلایل سرقت منازل است.

دستگیری سارق داخل خودرو و منزل

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری یک نفر سارق منزل، پس از سرقت داخل خودرو خبر داد و گفت: روز گذشته و در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر حضور مشکوک فردی در داخل یک واحد آپارتمان ماموران در محل حاضر شدند.

سرهنگ" هادی نجفی صالح "ادامه داد: و با حضور به موقع ماموران کلانتری "۱۱ شکریه " در محل، شخص سارق را که در حال درگیری با همسایه ها بوده دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات پلیسی به سرقت اعتراف و اعلام کرد که هفته گذشته از داخل خودرو این فرد سرقت و کلیدهای منزلش را نیز برداشتم و پس از تعقیب وی آدرس منزلش را یاد گرفتم و زمانی که مطمئن شدم در منزل نیست وارد منزل شدم.

سرهنگ نجفی صالح افزود: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با سامانه ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری اراذل اوباش متواری در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از دستگیری یک نفر اراذل اوباش متواری و کشف سه فقره سرقت معابر در سطح شهر همدان خبر داد.

سرهنگ نجفی صالح گفت: با توجه به اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر ایجاد مزاحمت و همچنین سرقت معابر، توسط فردی دارای سابقه و جزء اراذل و اوباش مناطق همدان مراتب دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان این فرد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات پلیسی به سه فقره سرقت معابر اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

محموله چوب قاچاق در درگزین توقیف شد

فرمانده انتظامی درگزین از کشف چهار تن چوب قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو نیسان توسط ماموران انتظامی کلانتری مرکزی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "وجیه اله حقیقی ماهر" با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار داشت: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو نیسان که در حال تردد در شهر قروه بودند، مشکوک شده و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درگزین از کشف چهار تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اذعان داشت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

کشف۱۱فقره سرقت سیم وکابل برق در اسدآباد

جانشین انتظامی شهرستان" اسدآباد" از کشف ۱۱فقره سرقت سیم وکابل برق در سطح شهرستان و دستگیری یک سارق خبرداد.

سرهنگ ستاد" احمد نظر آبادی "، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم وکابل برق از شبکه برق رسانی سطح شهرستان،موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارکنان انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده به یک نفر مظنون و با هماهنگی قضائی موفق به دستگیری نامبرده شدند.

دستگیری ۱۳ خرده فروش و معتاد متجاهر در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان، از دستگیری ۱۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی چند روز گذشته توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رضا نوری گفت: در راستای مبارزه قاطع با معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آسیب زا و جرم خیز مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کوپ تابعه و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تویسرکان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از شناسایی مناطق آلوده معتادان پرخطر و توزیع کنندگان مواد مخدر طی چند عملیات مجزا، یک معتاد و ۱۲خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha